CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 31, 2008

Kepenatan yang amat Bangat........

Makanan.......menda pertama yang aku carik tadi bila sampai umah...hari ne ari ke4 aku keja kat tadika...hari ne mmg enjoy keja kat ctu ..tp mmg memenatkan maybe sebab x mkn kot..
Alhamdulilah sok cuti bole la rehat....baru 4 ari keja dh nk rehat....hahahahha..Td aku kna melayan bebudak yg nk masuk 5 tahun kat ctu ..wat msa ne xblajaq pa g...suma bebas wat pa sja tp dok dlm blik jala...hmm macam2 character da...da yg blur, xmemahami,manja,pemalu,mengada-ngada suma da...and arini kena memujuk dalam 4 orang budak yg nangis nak balik,kena bagi pakai baju ,mandi ,bagi tidoq,..kebanyakan depa dh pandai wat sendiri dh tp da yang slow ,so aku bagi tumpuan kat yang slow dulu.......huhuhu...
Sian kat depa.....cuti skool pun kna dok nursery gak......so far aku dah agak selesa n da chemistry ngan budak2 kat sna...tp xto lar aku kekal ka x kat cawangan ctu maybe p cawangan len..huhuhuhu.....hopefly i can get used wif the surrounding......huhuhuhu...

0 comments: